Den forste spilleautomaten kalles & # 8220; Liberty Bell & # 8221; ble oppfunnet av Charles Fay. Han skapte dette pa sitt verksted i San Francisco i 1887. Denne spilleautomaten var litt mindre enn den nav rende. Denne spilleautomaten hadde Liberty Bell 3 hjul og 20 symboler, og operasjonen var den samme som i dagens spilleautomater. Pa relativt kort tid ble Fays opprettelse popul r og vellykket.

En spilleautomat & Operator Bell & # 8221; ligner pa & # 8220; Liberty Bell & # 8221; i design ble opprettet i 1907, av Herbert Mills. Han var en Chicago-produsent. Denne spilleautomaten hadde opplevd en storre suksess. I 1910 ble spilleautomater sv rt vanlige i hele USA.

Hva er spilleautomater?

En spilleautomat er en mekanisk enhet som har varierende antall sirkul re hjul med forskjellige dimensjoner. Disse hjulene har forskjellige symboler pa den, enten malt pa eller de er festet til den. Det kan v re noe symbol, men de vanligste designene er kirseb r, barer eller jackpot symbol nummer 7. Symbolene pa maskinen har ingen betydning for hvordan maskinen skal spille, eller hva og hvor mye det vil betale ut.

Hvordan spiller du spillet?

Spillet starter nar spilleren setter inn et antall mynter eller spille tokens i en myntspor som er foran spillmaskinen. Deretter trekker spilleren handtaket som er festet til hoyre side av maskinen som setter hjulene i spinn. Hjulene stopper i rekkefolge fra venstre til hoyre pa skjermen. Hovedmalet er a justere matchende symboler pa betalingslinjen. Tidsplanen for vinnerkombinasjoner pa forsiden eller rett over maskinen, som angir hierarkiet av vinnerkombinasjoner og belopet som hver betaler nar det vises pa den aktive betalingslinjen.

Noen moderne maskiner har en knapp i stedet for handtaket. Denne knappen er merket som & # 8220; spin & # 8221; som presses av spillerne for a starte hjulene snu. Noen moderne maskiner har knappen merket som & # 8220; kreditt & # 8221 ;. Hvis spilleren trykker pa denne knappen for du setter inn mynter, vil maskinen, i stedet for a betale vinnere av i mynter, automatisk kreditere gevinster til en kredittmaler. De krediterte gevinsten vises numerisk pa maskinens kredittmalervisning, og som et alternativ har spilleren muligheten til a spille disse kreditter eller utbetale dem. Hvis spilleren onsker a spille pa kreditter, kan spilleren trykke pa knappen som er merket som & # 8220; spille en kreditt & # 8221 ;. Hver gang denne knappen trykkes, vil maskinen redusere en kreditt fra kredittmaleren og planlegge en samsvarende mynt som & # 8220; mynt i & # 8221 ;. Spilleren kan trykke denne & # 8220; spille en kreditt & # 8221; knappen opp til maskinens maksimale myntgrense.

Hvis for eksempel maskinen der spilleren spiller, tar 5 mynter som maksimalt, kan spilleren trykke pa denne «spille en mynt» og # 8221; knapp 5 ganger. Disse myntene reduseres fra spillerens kredittmaler og krediteres deretter til spillers neste trekk. Maskinen vil vanligvis si at & # 8220; mynt akseptert & # 8221; pa skjermen, nar dette er gjort, eller displayet vil lyse opp i noen tilfeller. Resultatet er det samme som om spilleren hadde satt fem mynter i sporet i stedet for a bruke kreditter han hadde samlet. De fleste av de moderne maskinene har ogsa en ekstra knapp som heter «spille maksimale mynter», en gang ogsa identifisert som «spille fem mynter» og «# 8221; hvis denne maskinens maksimum er fem mynter, eller & # 8220; spille fire mynter & # 8221; hvis den maskinens maksimum er fire og sa videre. Ved a trykke pa denne knappen, spiller spilleren automatisk de maksimale mynten som denne maskinen tar. Spilleren kan ogsa utbetale disse kreditter ved a trykke pa en knapp merket & # 8220; samle & # 8221 ;. Ved a trykke pa denne knappen, vil maskinen utbetale i mynter, eller spilltokener, alle kreditter som er angitt pa kredittmaleren. Disse mynter faller deretter til platen montert pa bunnen av maskinen.

Reglene for spilleautomater roterer ganske enkelt rundt teorien om hvilken som helst hjul som snurrer og stopper ved en matchende sekvens av figurer for a sla en jackpot. Na er nesten alle spilleautomater basert pa en dataplate som er designet for a generere tall alltid. Og disse tallene viser utgangen pa skjermbildet pa spilleautomater.