Forhold mellom typer.

Forhold mellom tegntyper.

STR, DEX og QCK eksisterer i trekantet forhold til hverandre.

PSY og INT eksisterer i gjensidig motstand, og har ingen spesiell effekt mot de andre typene.

[RCV] og [TND] sporene har ingen type effekt.

Sterk mot DEX (2x Attack Power) og svak mot QCK (0.5x Attack Power)

Sterk mot QCK (2x Attack Power) og svak mot STR (0.5x Attack Power)

Sterk mot STR (2x Attack Power) og svak mot DEX (0.5x Attack Power)

Sterk mot INT (2x angrepskraft)

Sterk mot PSY (2x Attack Power)

Sjekk overst til venstre pa Battle Screen.

Se overst til venstre.

Type diagram vises overst til venstre pa kampskjermen. Gi det en titt hvis du ikke er sikker pa om i hvilken rekkefolge du skal angripe angrepene dine.

Typer av spilleautomater.

Tegn & # 8217; Slots reset tilfeldig i begynnelsen av din tur.

Nar du beseire alle dine fiender og bevege seg fremover, vil ubrukt spilleautomater forbli det samme ved starten av neste kamp. Du kan til og med lagre gjenopprettingsspor for sjefen.

Tegntyper.

De fem typene er STR, DEX, QCK, PSY og INT.

Recovery (kjott)

Neste tegn vil kunne hente kjottet for a gjenopprette noe HP.

Under spesielle omstendigheter vil [TND] tillate deg a frigjore kombinationsanfall. (Se artikkelen om Tandem.)

Tegntype og Slot Type.

Typer og spilleautomater.

Nar et tegns spaltype stemmer overens med karakterens egen type, vil angrepskraften bli doblet.

Pa samme mate, nar motsatt type vises i et tegnspor, vil deres angrepskraft bli kuttet i to.

Pass pa a sjekke spaltstykkene for du bestemmer hvilken rekkefolge du vil kaste angrepene dine i.