Det var bare et ar siden at Stephanie McMahon tok til WWE airwaves og erkl rte at & # 8220; Divas Revolution & # 8221; hadde begynt med oppkallingen av Sasha Banks, Charlotte og Becky Lynch, tre av NXTs & # 8220; Four Horsewomen. & # 8221; Siden da har trioen revet hovedrolleen, hatt en utrolig trippelstrussammenstilling pa WrestleMania 32 og hjulpet a merke Divas-revolusjonen helt enkelt som kvinnens revolusjon. Det var imidlertid et klart problem: Verken Sasha, Becky, Charlotte eller deres medmennesker Horsewoman Bayley dukket opp som spillbare figurer i WWE 2K16. Dette er et spill som inneholdt to forskjellige versjoner av Arnold Schwarzenegger, men ingen av de fire mest spennende kvinnelige konkurrentene i WWE ble inkludert.

Videospillutvikler 2K provde a be om unnskyldning for de fansen som var riktig opprort at disse kvinnene ikke var representert, men endte opp med a grave seg et storre hull. Det er derfor ikke overraskende at Charlotte, Sasha og Becky alle har blitt kunngjort i god tid for spillets utgivelsesdato 11. oktober. (Bayley har enna ikke blitt bekreftet som en spillbar karakter, men det ser ut til at alle er en gitt pa dette punktet.) Sasha var faktisk en av de aller forste brytere som ble annonsert sammen med John Cena og Ultimate Warrior. Det er ganske godt selskap a beholde.

Likevel var det ikke til det ovennevnte spillopptaket ble utgitt at fansen til slutt kunne puste ut med a vite at disse kvinnene – disse faktiske legitime rollemodellene for tusenvis av unge jenter over hele verden – kommer til a v re tilgjengelige for spillerne a leve ut video game wrestling fantasier. Det hores kanskje ikke sa mye for deg, men for mange, mange er det et stort skritt fremover i kvinners brytning, i tillegg til sterke kvinnelige figurer i videospill, to omrader som samfunnet som helhet ma jobbe med a forbedre . La hapet ved neste ar, vant det ikke et sporsmal om hvilken WWE kvinnelige superstjerner er representert – fordi de alle burde v re der.

(Og for posten, hvis Bayley pa en eller annen mate blir utelatt av 2K17, er vi de forste som lager en Facebook-begivenhet for en sint mob som samles utenfor 2K’s Bay Area-kontor.)

«Denne opptaket av Sasha Banks og Charlotte I & # 8216; WWE 2K17 &» 8217; betyr mer enn du tror »

Den arlige listeoppdateringen er kult, og alt, men j vla, dette spillet ser fortsatt ut av seg.

Yea. Kommentar er fortsatt gjensidig ogsa.

Hver Yuke’s brytespill jeg har spilt, gar helt tilbake til NJPW-spillene pa N64 (samt tidligere Smackdown-serien) og frem til i dag, foles som en actionfigurskamp mellom Gumby dukker. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, annet enn absurd clunky nonsens. Det er omtrent pa niva med Acclaim N64-spillene, selv om de spillene & # 8217; Clunkiness er fundamentalt forskjellig – det er bare like i volum.

Spesielt etter a ha spilt gjennom Def Jam Fight for NY nylig, samt gjennom karriere modusen til N64 Mania 2000, er det vanskelig a stresse nok hvor mye Aki wrestling spill blir savnet. De er praktisk talt perfekte nar det gjelder a belonne dyktig lek, samtidig som de er veldig tiln rmet til nybegynnere, og den alternative tidslinjen hvor de forblir den prim re WWE-spillet dev er en jeg skulle onske jeg bodde i.

Jeg synes hva som er sa forn rmende om alt, selv om Mayhem / Backstage Assault spiller bedre enn Yuke-spill, men jeg antar at det hovedsakelig er fordi de lante sa mange overfladiske grunnleggende fra Aki-spillene .

Aki hadde perfekt balanse, det var faktisk fantastisk a se pa hva de klarte a oppna da.

Jeg tror noen kan ta en rosteroppdatering bare en liten ting for alvor.

«Det er et stort skritt fremover i kvinners bryting, sa vel som sterke kvinnelige figurer i videospill, to omrader som samfunnet generelt trenger a jobbe med for a forbedre»

Fordi Samus, Lara Croft, kommer visse versjoner av Zelda (Ocarina og Wind Waker), Chun-Li, Sonya Blade, Tifa, Celes, The Boss, og et stort antall kvinnelige tegn eksisterte ikke for nylig, ja?

Ja, men sammenlign de 8 kvinnene oppkalt til alle dudene i nesten alle andre videospill. For hver bestemt versjon av Zelda er det som 10 Mario ‘s du vet?

Jeg kunne nevne en haug mer, bokstavelig talt hundrevis flere (jeg kunne komme til hundre med Final Fantasy og Street Fighter alene), og jeg plukket ganske enkelt ut noen av de store tidlige fra 80-tallet / 90-tallet.

Selv Mario har hatt en rekke sterke kvinnelige tegn. Bare for a nevne Rosalina, Goombella, Bow, en haug med andre fra RPG-spillene, selv Peach selv. Visste du at Mario selv har en transeksuell partner i Paper Mario 2 (2004), hvor han og de andre gode gutta er helt stottende til henne?

Hor, jeg har v rt en videogame-fan lenger enn jeg har v rt en brytervifte, og nar jeg ser en urettferdig kritikk som jeg ser i artikkelen, blir jeg defensiv. Kvinner i pro-brytning, i hvert fall pa toppen av toppen i Nord-Amerika, har blitt mishandlet, og jeg er enig i at Horsewomen i WWE 2K17 er flott. Men kvinner i videospill far na bare en god representasjon, og det er en helt falsk fortelling som jeg vant.

Haven har ikke spilt noen nye Mortal Kombat / Street Fighter-spill og # 8230; men haven Chun Li og Sonya Blade har alltid v rt mer sexobjekt enn kvinne?

Jeg mener bare fordi de slar folk ikke kvalifiserer dem som «sterke», og «8221; kvinnelige tegn & # 8230;

Chun-Li er en Interpol-agent, hvem livet har til a ta ned kriminell organisasjon Shadaloo og dets leder M. Bison, mannen som drepte sin far. Sonya Blade er en Special Forces agent som hadde til hensikt a vage seg inn i den mystiske dimensjonen Outworld og stoppe enhver mulig trussel mot Jorden fra Shang Tsung, Shao Khan og noen andre.

Det er deres plotlines fra bare deres forste opptredener, for ikke a legge til noe mer fra de mange etterfolgerne de har opptradt i. Bare fordi de er designet med et sexy utseende eller stadig er lovet for det, betyr det ikke De er ikke sterke tegn eller behandles annerledes i deres faktiske utseende. Du kan v re bade sterk og sexy.

Hele dette & # 8220; Sexisme i videospill & # 8221; ting far meg virkelig. Ja, det er mange flere mannlige hovedpersoner enn kvinner, men det er hovedsakelig pa grunn av det faktum at videospill frem til for tiden ble solgt prim rt til menn. Det er hundrevis av sterke kvinnelige tegn der ute, og ja, de blir noen ganger sexifisert, men jeg ser ikke hvordan det er en darlig ting. Det er ikke som om det ikke skjer med menn heller. Det virkelige problemet spillindustrien har med kvinner er markedsforing, det har v rt eksempler pa at folk setter mannlige tegn pa forsiden av forsiden bare for a appellere til den mannlige demografiske. Det er et problem, ja, men vi bor ikke fungere som det ikke er kvinnelig representasjon i videospill. Det er ganske mye, og det er forstaelig hvorfor det er mindre enn mannen.

Man kan sikkert v re bade sterk og sexy & # 8230; Men et par linjer med tekst (gjorde de enda dukket opp hvor som helst i de originale arkadespillene, eller bare i tilleggsmaterialer som de fleste spillere ikke ville ha tilgang til?) Ikke oppveier de skitne antrekkene og booben fysikk & # 8230; Jeg kunne ga galt, men jeg antar at de ikke ble lagt til spillene for a gi kvinnelige spillere en sterk rollemodell, men snarere som titillasjon for de mannlige spillerne, ikke noe mer.

Forst av alt, hei mann, hvis du liker pro-bryting, v r sa snill a delta i var pro-bryting (vel, WWE allikevel) live diskusjoner. Det er en live diskusjon for NXT: Brooklyn 2 i morgen klokken 17.00 Pacific og en for Summerslam pa 3 PM.

For det andre er Chun-Li og Sonya-materialet fra deres slutt. Alle kunne fa tilgang til den tilbake pa dagen med nok kvartaler eller tid.

Tredje av alt, ingen forn rmelse tiltenkt mann, men den tanken er ganske forn rmende mot spillutviklerne. Det er ikke som Ryu eller Liu-Kang har mye mer utvikling gitt til dem, og de er «& # 8220; main & # 8221; tegn i deres respektive spill. Chun-Li’s spike armband var ikke til sex-appell som ikke var Sonya’s svetteband. De er gjennomtenkte tegn i kostymdesign og historiedesign.

Har 2k til og med plukket ruteren? Jeg foler at WWE ma ha et stort ord i hva brytere er inkludert, virket alltid galt a klandre alt pa spilldesignerne.

Ja, WWE har det siste i alt. Sa, ikke a ha de fire siste arene for uansett bizarre grunn var ikke en 2K-samtale. Internett er definitivt for hardt pa 2K til tross for at de gjor store endringer hvert ar. Om noen ar foler jeg at disse spillene vil ha sa mye innhold og dybde som NBA 2K-serien.

Foruten at roster er stort sett det samme som i fjor, og det er i hovedsak de samme beinene som i fjor, begynner dette spillet virkelig a komme sammen. I det minste kan det v re det beste av 2k-franchisen (selv om baren ikke er hoy)

Rerelease No Mercy. Endre ingenting, men legg til flere CAW-spor.

Mitt hjerte bloder fortsatt for WWF Backlash.

De ma slutte a prove a fa dette spillet til a se sa filmisk ut. Ser pa den videoen, ser spillet ut som en spotmonkey.

Er vi fortsatt tullet om Four Horsewomen-tingen? GET REAL. Hvor mange ar siden var det at Trish Stratus var i spillet? Eller Lita? Eller Molly Holly? Jaqueline? Elfenbein? Tori? Chyna? Mickie James? Victoria? Fabelaktig Moolah og Mae Young har selv v rt i spillet.

De fungerer som de fire er de eneste kvinnene som noen gang har v rt i brytning, og at deres eksplosjon i popularitet savnet cutoffdatoen for et spill med en smertelig kort utviklingssyklus er en uforgivelig synd. Vokse opp og fa en anelse om hvordan ting du liker er faktisk laget og setter pris pa det harde arbeidet legges inn